Codzienne życie z epilepsją, Zespołem Downa, rodziną i medyczną marihuaną. Przemyślenia, doświadczenia, fakty i opinie. Miejsce, gdzie można zostawić kawałek wiedzy i kawałkiem wiedzy się poczęstować. Tu ładujemy sobie nawzajem baterie i robimy, co możemy (wspólnie), aby leczenie MM było legalne, ogólnodostępne i tanie.

piątek, 8 maja 2015

II Międzynarodowe Seminarium pn "Cannabis Leczy" już jest faktem!!

Wiele pracy ale jeszcze więcej zaangażowania i  dobrej woli wielu osób wymagało i nadal wymaga zorganizowanie II Seminarium "Cannabis Leczy"
To niesamowite, ile osób  na najwyższych stanowiskach się angażuje w ten projekt.  Pragnę  chociaż tą drogą serdecznie podziękować za  pomoc i olbrzymią odwagę cywilną pani wice marszałkini Sejmu RP Wandzie Nowickiej.

 To właśnie dzięki pani Nowickiej i Jej darze przekonywania  zgodę na organizację w gmachu Sejmu i to w sali kolumnowej wyraził  marszałek Radosław Sikorski.. Nie mam pojęcia jak to się robi, nie mam pojęcia  co zaszło ale jestem szczęśliwa, że nasza sprawa  sięga aż TAKICH salonów.


W seminarium swój udział już potwierdziło wielu wybitnych naukowców i  naprawdę wybitne osobowości! Rick Simpson... na żywo lub na skypie...ale  z nami!
profesor Vetulani, dr Marek Balicki, dr Marek Bachański... to tylko nieliczne nazwiska z plejady znakomitości!
Za kilka dosłownie dni  ogłosimy  agendę - czekamy na potwierdzenia :)

Pracujemy nad zaproszeniem ministra zdrowia z Czech - aby wymienił sie  doświadczeniami z naszym ministrem zdrowia Bartoszem Arułkowiczem...

Ach... jestem tak bardzo ale tak bardzo podbudowana tym co się dzieje!  jednocześnie mam  strasznie wysoki poziom irytacji  z powodu dwóch  wyroków skazujących wobec pacjentów medycznej marihuany!
Moim marzeniem jest aby nikt więcej w naszym kraju nie musiał być przestępca z powodu  dążenia do zdrowia i ratowania życia!

Na koniec... dzisiaj  moje serce prawie wyskoczyło z piersi kiedy to Max powiedział ( i to kilka razy )  MAAA....   to  kolejny , milowy krok w jego rozwoju... nowy dźwięk, nowa sylaba...

Może już niedługo usłyszę z Misiowych ust Mama?......

do zobaczenia w  Sejmie :






2 komentarze:

  1. Jestem z Wami ratujmy maxa i inne potrzebujace dzieci. Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam nie wiem jak sie z pania skontaktowac chcialabym poroxmawiac gdyz tez mam taki problem ze swoim dxieckiem juz mi brakuje sil moze pomogla by mi pani odpowiedxiec na kilka pytan pozdrawiam podam swoj nr tel 695 018 612prosilbym o jaki kolwiekt kontak z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń